måndag 23 maj 2011

Veckans träning

Jaaa då har den här veckan kommit till sitt slut, skönt att veta att arbetshelgen är överstökad..Men det har gått bra! Har 2 lediga dagar framför mig nu -SOM jag längtat!

En lyckad träningsvecka också, 6 av 7 dagar har jag hållit igång! :) Känns faktiskt jävligt bra..

Måndag: Joggingrunda runt ena delen av Höglandssjön
Tisdag: Core boll 45 minuter, promenad runt ena delen av H-sjön
Onsdag: Body pump 60 minuter, promenad runt ena delen av H-sjön
Torsdag: Promenad/jogging runt H-sjön
Fredag: Promenad/jogging runt H-sjön
Lördag: Vila!
Söndag: Promenad runt H-sjön

HAHA! Veeeet, jag är en geek...Men är ju bra att skriva upp så man kommer ihåg (var t.o.m svårt att minnas nu vad jag gjort hela veckan?!) hur man tränat senaste tiden :) Kanske bör jag skaffa en såndär fin liten träningsdagbok? Måste ju anteckna ALLT nuförtin...Lider ju av Alzheimers light för er som inte visste.

Har en känsla av att jag kommer vara mig hyfsat lik den dag jag blir en gammpensionär -Min kropp kanske hänger med rätt fint tackvare träning i unga dar, men jag kommer säkert också lida av en senildemens som heter duga! :S Hähä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar