onsdag 25 maj 2011

Like a rosebud

Hemma efter en heldag på Söränget servicehus! ;) Tror aldrig att en 7-17 tur gått så fort nångång...Och det är positivt menat! Efter jobbet begav sig jag och Joe direkt till nästa hus -Energihuset! Blev en timmes bodypumpande med hårda Suss! :) Känner bara att det blir bättre och bättre resultat ut av träningen för varje  gång, så underbar känsla!

Hudterapeuten ringde förresten upp mig idag eftersom jag stod uppskriven på "återbudslistan" eller vad den kallas..Önskade ju att få göra en porrengöring om det skulle dyka upp en ledig tid. Så nu har jag bokat upp mig för en sån behandling, redan på Lördag blir det av. Känns sisådär..Har gjort en porrengöring på en annan salong förut en gång, tycker det blev ett rätt fint resultat. Dock hade jag betydligt sämre hy då än nu. Sen är det ju inte så roliga pengar heller, men känns ändå som att det kan vara värt det med tanke på hur jag mår inombords när jag ser min hy i spegeln varje dag...

Men positiva tankar! Det ser ju rätt mysigt ut iallafall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar