torsdag 26 maj 2011

Tattoologist

Rådiggar denna sida assååå! Måånga snygga tatueringar helt i min smak. Är själv inte gaddad men har funderat på det, a lot! Min största svaghet är väl att jag är såå veeelig -rätt dålig egenskap om man ska tatuera sig va?? Har dessutom en känsla av att; gör jag en tatuering så vill jag göra fleeer! Där styper det igen, har hört en del folk säga att dom ångrar sin "gamla" tatuering då planerna på nya motiv tar form. Kanske helt enkelt för att dom inte tycker det gamla passar med det nya? Det gör ju det hela lite knivigare isåfall -men jag vet ju inte då jag inte är tatuerad! Iallafall är jag mest inne på att göra en text (med meningar jag älskar) och/eller en fin liten fågel. Får ta en ordentlig funderare tror jag..

Men även om Ni har planer på att tatuera er eller inte, är den här sidan iallafall värt ett besök -Det uppdateras regelbundet och finns många fina bilder att inspireras av.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar