onsdag 4 maj 2011

No more fears

Åh nej Gud, det som inte får hända verkar ha hänt ändå. Tror jag kanske hittat drömhuset, det är dessutom till salu!

Hade jag haft körkort hade avståndet åtminstone inte vart nåt problem...

Så ikväll ska det fan hända! Nu ska jag vara stenhård mot mig själv. Minst en månad framåt kan det bli väldigt jobbigt, räknar med en hel del blod, svett och tårar..

Åtminstone det sistnämnda. Har ångest över detta redan nu, men kommer att ha ännu mer ångest om jag inte gör detta.

Hatar att jag måste känna mig så bunden, jag vill kunna ta bilen själv och blåsa av i hundra knyck och ta mig precis vart jag vill utan hjälp.

Bort med all rädsla och ångest, jag måste och SKA klara detta!

Ikväll när jag kommer hem blir jag Den som sätter mig med teorin för att slutföra den en gång för alla!

No more fears..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar