måndag 2 maj 2011

Maj

Men herreje, hur svårt kan det vara att lägga över lite bilder till en dator? Inte såå svårt om man har lite flyt kanske..Sådär har vi nog svaret. Nåväl, jag verkar ha grejat det nu mot alla odds..
Frresten har jag vänt på dygnet ganska fint mina vänner, totally. Det är ju verkligen det jag behöver just nu, eller inte..Nä, nu ska jag sluta vara ett sånt neggo och istället tänka på den fina helgen som varit..

Hade ett riktigt trevligt Valborgs-firande i Västergissjö iallafall! Bästa på åratal till och med..
Allmänt mys på dagen följt av vildmarksbad, grillning och törstsläckare på kvällen. Satt så länge i badet att vi missade brasan till och med! Så boysen gjorde upp en egen och kirrade lite hamburgare. När folket började bege sig så lät jag min iPhone spela för oss, lite gamla goa hits...Sammanfattningsvis en mycket bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar