måndag 30 maj 2011

Min helg!

Ännu en helg -och en ledig sådan- förbi! Alltså blir det jobb nästkommande helg, MEN endast 7 dagar (varav 6 arbetsdagar) kvar, sen utlandet....Iiiihhihihi!!!

Har haft en bra helg iallafall :) I fredags åt jag och Joe gomiddag med hans bruscha John! Grilltallrik med en massa,massa gott på! Kvällen fortsatte med lite alkoholhaltiga drycker och poker. Dryyygt na jääävulskt att sitta å lära sig reglerna men det var ju å andra sidan ganska roande det med, hahaha! =D

På lördag förmiddag gjorde jag djuprengöringen på Aromatique! Känner mig nöjd med det fina resultatet. Jag känner skillnad och ser skillnad! Fick nunan ångad, klämd och insmord med olika rengöringsprodukter under ca en timme. Innan jag lämnade salongen blev jag dessutom sminkad med mineralpuder så jag skulle slippa gå på stan nyklämd och röd efteråt. Rodnaden i sin tur försvann under dagen. Fick även reda på lite mer Bra-å-veta om min hud, saker som säger en hel del om varför min hy ter sig som den gör. Upplevde själva ansiktsbehandlingen väldigt lyxig och det gillar jag! Absolut värd dom 550 kronorna jag betalade för den! Produkterna däremot, har jag betalat så sjukt mycket för (köpte lite fler grejer efter ansiktsbehandlingen..) att jag knappt tror det själv. Förmår mig inte ens att berätta för mamma hur mycket. MEN i längden tröstar jag mig med att det kan vara värt det. Det KOMMER vara värt det, annars ska jag ha pengarna tillbaka.

Appropå mammor, lördagen fortsatte med lite shopping på stan samt lunch på Waynes med Joe. Därefter blev det middag hos svärmor i Domsjö, med Joes familj och respektive samlade. Spenderade några trevliga timmar där, sen blev det en rätt tidig lördagkväll för oss två. Behövdes kan jag ju säga..

Söndag och morsdag. Åkte till farmor och hälsade på i hennes nya lägenhet! Hon blev så glad över blomuppsättningen hon fick av oss :) Sörplade kaffe och surrade gjorde vi, jag lånade hem en resväska så jag har nåt att packa i till Cypern också.

Sen blev det även fika hemma i huset för att fira vår egen mamma :) Hon fick en bukett med sånadär vackra blommor jag aldrig kommer ihåg vad dom heter samt en berlock, kan visa den sen..

Synd att jag inte kunde slänga upp nå bilder med mobilen här, har nu en ännu konstigare blogg-app som inte verkar kunna ladda upp mer än en bild per inlägg? Orka hålla på...

Nänä, ska opp och välja tapeter imorgon. NATTI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar