måndag 16 maj 2011

Confessions

Usch, vaknade med världens fetaste skallebank imorse, tog en Ipren..

Detta upprepade sig ett antal gånger innan jag vaknade som en människa igen, kul..

MEN min helg har vart helt assum annars! Idag blev det grillning hos föräldrarna och glass på Sibylla...
Väldigt fort gick det men så vet vi ju att det brukar vara..

Nu blev det plötsligt sent igen, inte så bra Martina...Har läst att sömnbrist och sena nätter kan öka riskerna för allt förbannat otrevligt, så som övervikt, hjärt och kärlsjukdomar, depression och liknande..

Och nåt sånt vill vi ju verkligen inte ha!

Hata mig nu -men jag minns inte när jag la mig i tid som en vettig männisch sist...Jag är nog lite rastlös ändå, trots att jag redan tycks ha nog.....

Nä usch vad illamående jag blev nu då! :O Direkt i säng fröken Edlund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar