tisdag 24 maj 2011

13 dagar kvar...

Har försökt ignorera det än så länge - men börjar nu få allvarliga funderingar på om vi verkligen kommer ta oss iväg till Cypern något..

Känns deppigt om vi inte kan åka, speciellt då jag sökt 4 dagars semester och allt. DÅ skulle jag allvarligt talat börja grina för sen har jag nästan inte några fler dagar kvar att ta ut ju..

Nödplanen blir isåfall att göra som tänkt; bussa till Stockholm och stanna där några dagar. Det funkar ju förvisso men tanken var ju att vi ska åka till huvudstaden (eller kanske nåt annat ställe?) lite senare i sommar med Malin och Jon..

Nä hörrni det är ju förjävla typiskt att vulkanen ska börja puffa när vi ÄNTLIGEN bokat en utlandsresa.....

....och nu börjar det REGNA på mig också?! Sitter ju och solar i fina vädret men har tydligen ett regnmoln ovanför mig....det är ju trevligt.

3 kommentarer:

  1. Om ni får tillbaka pengarna kan ni jo ta tåget till Köpenhamn :) eller till Tyskland eller Nederländerna och sola på en strand vid Nordsjön :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det för typiskt med dessa vulkaner. Håller tummarna för att det slutar spotta snart, så ni kommer er iväg :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Marina: Jo har ju avbokningsskydd, kostar 800 kronor att avboka isåfall..
    Jo det kan man ju iofs göra! :) Smart där! Men det verkar ju faktiskt som att vulkanens aktivitet börjar avta nu så förhoppningsvis går den redan planerade resan av stapeln ändå! :) Men resmålen du föreslog nu lät faktiskt mysiga också :) Kram!

    Empan: Tack för det, gör vi också! :D Tror faktiskt det kommer lösa sig iallafall :) Kram

    SvaraRadera