måndag 23 maj 2011

Skincare and such..

Ja då har snart denna måndag passerat också -och den har vart bra!

Sitter i soffan och chillar medans kocken står i köket och gör middag..hehe! Ikväll har vi tränat spinning på E-huset..Dagsformen var nog inte den bästa! Men att sörpla i sig en massa kaffe innan var ju inte så genomtänkt, blev mest yr och illamående. Sånt gör mig så less. Är förresten fortfarande illamående, så drygt!!

Eftermiddagen spenderades hos syster Malin med en massa surr, mackor, glass och kaffe! Innan dess var jag ju på Aromatique och gjorde fransar och bryn! Vart schnyggt!

Fick även med mig den här påsen hem. Vågar knappt skriva vad innehållet gick loss på..159 kronor...gånger 10! Och då gick endast solkrämen på en tredjedel av priset. Hudvårds-kitet gick på en tusenlapp och frans och bryn plock och färg gick på 360 kr. Alltså slutade kalaset på över 2 papp. Och det helt utan någon press från tjejen som betjänade mig!

Ni kanske tycker att jag verkar hemskt ytlig nu, men efter att ha brottats med mina hudproblem i typ 8 år är jag öppen för allt -även om det kostar multum! Men det är trista pengar och inget jag skulle göra av med om jag kunde slippa. Så nu har jag skyhöga förväntningar på det här...


5 kommentarer:

  1. Äh, 2000 papp, det är du värt! :) Hoppas bara att hudvårds-kittet funkar! :) Om det inte gör det så prova med Weleda, ekologiskt funkade för mig :) Kramar

    SvaraRadera
  2. rättelse: 2 papp menade jag :) haha, snackar om mycket pengar annars ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha ja 2000 papp, där nånstans går kanske gränsen ;) Hehe! :) Jaså, vad skönt att det fungerade bra på dig, jag känner mig helt desorienterad bland alla krämer och grejer så jag fick bara lov att fråga en expert! Ja jag hoppas det, annars ska jag prova Weleda :) KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Hej, lite nyfiken vad du har för hudproblem ? och vadå för solkräm ? någon bra ?

    SvaraRadera
  5. Hej! Har besvarat din fråga i inlägget ovan detta :)

    SvaraRadera