måndag 23 maj 2011

Aotch!

Mooornin!Grått ute idag, lite trist kanske men ganska rogivande också på nå vis. Behöver ju iallafall inte ha dåligt samvete över att jag tillbringar min lediga dag i staden. Vid 12.30 idag har jag tid på Aromatique, ska plocka bryn, samt färga ögonfransar och bryn! Det är inget jag gör regelbundet, utan bara några få gånger per år -när jag får för mig att det behövs. Nu i samband med att jag åker utomlands om 2 veckor! Blir nog sparsamt med smink när jag är där men kommer ju känna mig betydligt mindre "blek" om jag sätter lite färg på mig själv ;) Synd bara att jag inte fick en tid liiite närmre, alla salonger verkar ju fullbokad fram tills semestern..

Egentligen skulle jag vilja göra en portömning (för min hopplösa, pubertala hy) och vaxa benen (för ständigt missade hårstrån med hyveln) också! Men skulle aldrig få för mig att vaxa benen själv då jag faktiskt exprimenterade med vaxremsor från Veet en gång och råkade -håll i er nu- slita med lite skinn då jag drog! INTE så allvarligt som det låter, såg ut ungefär som om man skrapat upp ett sår -och det läkte. Men fyfan vad ont det gjorde och vad fula mina ben var den sommarn! Jag gjorde väldigt feeel om jag säger så, men ett proffs kan ju inte göra mig besviken..

Nä hörrni, nu ska jag dricka kaffe och göra mig redo för stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar