onsdag 8 februari 2012

Latest shopping..

Det var inte igår direkt! Ne, häromveckan tror jag det var..haha. Nåja, tänkte det kunde va kul att visa ändå!
Hamnade på Kicks och fick hjälp att hitta ny foundation och concealer, äntligen! Clinique känns som ett bra märke, värt att testa iallafall! Jag är nöjd än så länge, det täcker bra, sitter (och det länge) samt smälter ihop fint med min egen hudton -Det väl det man vill åt?- ;) Even better, om det gör gott för mina 'skinproblems' också...
Fick även med en gåva innehållande miniförpackningar från Lancome, då jag handlade för över 500 spänn, tror jag det var.. En mascara, lipstick, parfym och en ögonmakeups remover! Ingen dålig present ehh!
Var även in en runda på 'nya' Apoteket City som har öppnat i Team Sportias gamla lokaler. Gud så fint apotek! Känns väldigt brett och komplett tycker jag. Blev en Idun ögonskugga (har inte hört talas om det märket förut) bland annat. Ögonskuggeduon är i färgerna guld/brunt och heter Ormrot.
Köpte också en vit skjorta och det här halsbandet som jag förövrigt hade på förra lördans galej :) Schnöggt! Båda från Åhlens..

Fan vad skoj det är med shopping ibland hörrniii! Hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar