torsdag 2 februari 2012

Frukost/Middag

Det som skulle bli en snabb P. N. på soffan blev betydligt längre än så. Malin ringde och väckte mig vid halv nio och bad mig komma över en stund. Det slutade med att hon bjö meh på midda! Kycklingsallad med diverse tillbehör. Man har det för bra, vill ja mena!

Och bra för min diet också! LESS kolhydrater, precis som Malin också är inne på nu..


Apropå det så blev det Ägg&Bacon frulle imorse! Lite hårdsmält sådär på morron kanske? Mjaae inte 
vet jag. Det var gött iallafall! Juice och kaffe fick det bli till också..

Joe's ide, han klev upp med mig vid 6 imorse och rörde ihop det innan jag gick till jobbet och han i sin tur åkte iväg till Umeå på kurs med Statoil. Imorrn kommer han hem igen! Längt! <3 
Men först ska jag sova en hel natt själv här hemma. Lite ovant känns det allt. 

G'natt

1 kommentar:

  1. Måste säga att salladen såg mums ut ! :D och även frukosten, själv har man en sambo som inte är så mkt för frukost så de blir mest de vanliga för min del.. ;P Ps. Det är jobbigt att sova ensam hemma, även om de är för en natt eller så d.s

    SvaraRadera