onsdag 8 februari 2012

Försovit mig igen!!?

Snoozerlooser.com/forever

Ni hörde.

När ska jag lära mig att snoozing inte är nåt för mig? Jag KAN inte snooza, så är det bara!

Å ja fattar inte att det slutar på samma sätt varenda gång, jag ställer fram klockan en halvtimme (till 9.30 denna gång) och vaknar när det ringer, men är fortfarande waaaay to tired så måste snooza en halvtimme timme till tycker jag och ställer larmet på 10.00...vaknar 11.19! Med mobilen bredvid i sängen. Å jag tror knappast att den flugit sin kos från byrån själv! Jag har rest mig upp och stängt av det, utan något minne av det..

Det här börjar bli läskigt! Och patetiskt.

1 kommentar:

  1. Haha! Ska gå med i din sida Snoozerlooser.com/forever. Jag hoppas man får hemskickat massa knep på hur man inte ska snooza. Typ en klocka som springer runt eller något vore ju toppen ;)

    SvaraRadera