onsdag 8 februari 2012

Födelsedagsbarn

Ledig dag, check..
Har inte gjort nåt idag som är värt att nämnas direkt ;)
Inte ens tränat, tur jag tog i ordentligt på spinningen igår iallafall för imorron hinner jag inte med gymmet. Det får bli en promm ute i vinterkylan i bästa fall. Nåja, nu blir det dusch och lite Chuck. Är inne på säsong 3 nu ;) I'm addicted to it baby! Skulle nog kunna sitta med det hela kvällen, varje kväll om det inte vore för att det tar slut så fort då! Vill dra ut på nöjet vettdu ;)

OCH idag är ingen vanlig dag för idag är det Emelies födelsedag! :D Grattis på födelsedagen gumman!

Bjuppar på lite bilder från Hamnis 2010! Minns du det Emelie? ;) Hahaha jag var så jävla piiiinsam den gången! Skrattade och skrek som ett jäkla mähä i Virvelvinden...Can't help it! Paret vi satt tillsammans med verkade dock glada ändå ;D

Ibland är jag bra barnslig! Nåja, hellre barnslig än omogen iallafall ;)

1 kommentar:

  1. Tack sötis :) Vilka roliga bilder haha!;)

    Ohoo jaa att jag kommer ihåg denna kväll, det hände så ofantligt mycket roligt denna kväll haha! Tältning på parkeringen, hemska karuseller och en hejvildans massa mer!

    P.s Du var inte ensam som skrek, jag skötte det fint på den andra karusellen (som jag förövrigt inte fattar att vi satte oss i XD )Haha stackars par och människor.

    Barnasinnet i behåll må man ju ha! ;)

    SvaraRadera