onsdag 29 februari 2012

En kopp kaffe är sällan fel..

Då har man jobbat färdigt för idag, 7-13.30 turerna är perfekta om man vill hinna med en powernap på eftermiddagen..och det ska jag faktiskt unna mig nu innan Joe kommer hem från praktiken..

Känner mig lite smått knäckt i kroppen idag på nåt konstigt vis. För det första är jag trött, sov bara 5-6 timmar inatt men sen vet jag inte om det är träningsvärk jag har i ryggslutet från när jag körde magövningar igår eller om det är gammalt hederligt månadsont.. >.< Troligen båda delarna! En värmekudde vore kanske nåt jag behöver..kan jag tänka mig till födelsedagspresent ah ;)

En kopp kaffe efter jobbet var iallafall guld värt! Det gjorde så mina sug och hungerkänslor försvann. Imorse hann/orkade jag inte med kaffe efter frukost-shaken och jag glömde ta med nåt till morgonfikat. Det var ju dumt, är lite väl länge att gå mellan 6 till 11.30 utan nåt i magen förutom vatten..

Annars så tycker jag att shakerna känns väldigt mättande nu :) blev MER än mätt imorse! Antar att det är ett gott tecken..Å tänk att 10 dagar snart har gått! På fredag får jag äta vanlig frukost igen!! Har redan planerat vad jag ska äta :D Haha! Det kommer smaka fantastiskt!

En P.N nu då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar