måndag 24 oktober 2011

Vimsigt

Ännu en jobbhelg överstökad -ibland går det av bara farten alltså! 

I fredags jobbade jag 7-11 och hälsade sen på min farmor, därefter tog jag en fet tupplur och till kvällen kom svåger John hit på middag -Kycklinglasagne- som Joe slängde ihop följt av en luuugn kväll med choklad i mängder. Försovde mig lagomt till lunchtid på lördan så min vän Emelie fick vänta på mig, blev iallafall en promm runt sjön med fröken Gulliksson och hennes busvovve innan jag begav mig till bygget för att natta pensionärer å sånt. Kom hem, upptäckte klådan från helvetet över hela huvet, shamponerade/masserade skalpen med Head&Shoulders så intensivt tydligen (haha..?) att jag fick en tjock oigenomtränglig tova (??) till hår som jag med mycket balsam och tålamod tillslut lyckades reda ut. Kom i säng vid 01, vaknade 06, aptrött såklart. Men klådan försvann och jag pinnade på rätt fint på arbetet ändå, gjorde 8 timmar, kom hem, åkte iväg, körde 55 minuter spinning, prommade hemmåt igen. Och ikväll har jag pratat en bra stund med min vän Marina, det var längesen! :)

Verkar ha nåt jävla eksem som ligger latent eller hur man vill kalla det...Har haft det förut, för flera år sen och jag vet i vilket skede det uppkommer; vid STRESS. Som om det inte räckte menar jag..

Nä hörrni nu stämplar jag ut för idag..Heejrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar