onsdag 19 oktober 2011

Sleep 'til noon..

Eeeey! Klev upp typ nyss, för lite mer än en timme sen ungefär. Glammigt va...? Är så förbenat trött vissa dar, inte lika glammigt.....Nä fyfan, kommer mig aldrig i säng i nån vettig tid då jag kvällat på jobbet. Vet inte riktigt varför..

Ledig dag idag och inte mycket på agendan. Malin kommer snart hit på en kopp kaffe. Ska strax duka fram lite skorpor, sockerkaka, småkakor och chokladpraliner ;) Trots att Malin brukar avstå från sånt så gott hon kan (men jag vet att hon vill ha!) ;)

Egentligen hade vi tänkt att åka till Umeå idag -but changed plans baby..

Hade totalt missat att jag skulle jobba kväll istället för dag på mitt jour..eeh förlåt jag menar pool-pass igår... Tur att jag tittade efter i måndagskväll då. SUCK.
Finkvallan på mobilkameran plus lite dåligt ljus gjorde denna bild ;) Döljer iallafall ett morgonglåmigt ansikte utomordentligt bra!

Nä hörrni ha en fin dag allesammans ;) Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar