onsdag 26 oktober 2011

Kvällat..

Yes då sitter man här, duschad och färdigjobbad för denna afton!  
Veckans enda kväll. Så grymt skönt. Och den flöt på fint tycker jag faktiskt..

Förövrigt då? Idag blev det träning som jag nämnde igår, spinning och coreboll. Å hååårt körde vi! Sen åkte jag hem och åt Lax och potatis och kilade ner till syrran för lite sällskap och fika innan vi båda for till arbetet..

Lite off-topic sådär så vill jag även tillägga att jag är inne i en period där jag verkar bli så förbenat uppgiven över vissa saker. Kraftlös, typ. Vet inte riktigt vad det är som ska göra mig motiverad, kreativ och att jag får tummen ur...Allt från skitsaker till ganska stora projekt, vet liksom inte riktigt i vad jag ska sätta spaden i först...Finns så mycket å gräva i känner jag.
  
Men ja ä int bitter för det!
Och om nån tycker det så får dom väl säga till ;)


Nä hörrni, slutsvamlat! Gonatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar