torsdag 13 oktober 2011

Öken..

Bloggtorka?

Nä serru så lätt äre inte!

Jag har tusen ideér men tar mig inte EN minut åt att sätta mig och skriva nåt kul.
Egentligen hinner jag kanske inte med en blogg men har ju skrivit i flera år med stor passion! Det skulle kännas tomt att vara utan mitt eget lilla forum...

Hittade lite bilder från ungdomens dar! ;) Man blir nästan mörkrädd över hur mycket man förändras genom åren! Sådär spontant känner jag att -herrejävlar vad fort gammal jag kommer bli!- om det går i den här takten..Hahaha!

Nåja, inte bästa kvallan på bilderna då dom laddats upp här på bloggen men det får ni leva med! ^^

 December 2008


 Min 20-årsdag, 20 Mars 2009


 Julafton 2009



 December 2008, poserar i jobbarkläder -fråga inte varför! xD

April 2008


 Januari 2007


 December 2007


 December 2007


 Juni 2008, på Nolas skolgård bara några få dagar innan Studenten


 Lite random bilder från förr. Klicka för att se större..

3 kommentarer:

  1. AAH jag kan skicka komentarer igen. Hallelulja!

    SvaraRadera
  2. Tack gullet! ;)

    Hmm jadu helt felfritt är det då inte med kommentarsfunktionen märker jag nu..

    SvaraRadera