tisdag 25 oktober 2011

Månda'!

Ledig måndag efter arbetshelg gör livet lite lättare kanske? Ja tror det..

Ikväll tränade vi 2x25 minuter spinning, men i övrigt har det varit en väldigt lat dag. Hälsade på Thom och Helena ikväll gjorde vi iallafall :) Kvällsfika i sedvanlig ordning även denna vecka, haha..

..och NU ska jag lägga mig så jag orkar upp och kan träna imorgon! 11.40 kör vi igång, inte såå tidigt precis ;) Men la mig vid 01 natten till idag, men sov ända till lunch ändå..En jävligt ful ovana är vad det är, och såna har jag redan gott om..

Såatteh..vi får väl se när jag tar mig upp. Ska va på gymmet senast halv tolv iallfall så man hinner värma upp lite på cykeln först..25 minuter spinning, 25 minuter core. Är redan taggad! Lunchpass är awesome.

Men först lite sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar