torsdag 20 oktober 2011

Landat i sängen..

Sicken schööön torsdags eftermiddag det vart! Jobbade 7-13 idag endast, och efter det blev det fika hemma hos mor, och en hel del surr såklart ;) sen tog jag och Joe en långpromme runt sjön och därefter blev det korvgrillning med Malin och Jon vid närmsta grillring :) Mysigt, trots att det var i kyligaste laget nästan..men elden värmde en rätt bra faktiskt! Himmelskt skönt att gå in värmen sen också, vi drack kaffe, åt kanelbullar och kladdkaka och var allmänt seg mest. Kike lite på hockeyn också, eller jag halvsov och slötittade med måttligt intresse. Funkade väldigt avslappnande på mig märkte jag ;)
Sen släpade vi oss hem med rökos i håret och kläderna, tog också en lång varm dusch i hopp om att få bort lukten och få upp lite värme i kroppen. Nu är jag sådär härligt trött också! Så himla avkopplande..
Gonatt på er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar