fredag 7 oktober 2011

G'natt

Sovmorgon, lunch på Max -Grand de Luxe Triple cheese- en runda på några affärer, kaffe och en tupplur på det, träning, middag som Joe rörde ihop hos svärmor och fiiiika! Kan inte säga att jag slitit ihjäl mig idag iallafall..

Nu har jag kollat lite gamla Scrubs-avsnitt, How I met your mother och My name is Earl..3 king serier!

Nåväl, nu blire sänggång, ska joina Joe som la sig för över en timme sen..Lite kul att jag övertagit rollen som nattuggla i det här hushållet ;) förr var det ju alltid Joe som var värst. Han måste ha blivit förnuftig....men jag..?! Jadu. Säg det..



Myste med vår lille kurrmaskin innan han gick ut för ett nattskift..
Hehe men gonatt på er. Tjaråå.

1 kommentar:

  1. Jaa du har det inte så dåligt du ;) blir det Sibylla till lunch idag då kanske? ;)

    SvaraRadera