måndag 28 november 2011

Roligheter

Halloj...

Tre dagars ledighet, check. Har sovit bort halva dagarna -så även idag. Idag har jag legat i sängen med två täcken över mig och frusit. Drömt störda drömmar -fast det gör jag ju oftat iofs. Känner mig ur form, naanting!

Vare förkyld i en vecka nu precis, KAN ju hålla mig för skratt iallafall. Börjar bli leeess...

Dock kände jag mig ju betydligt bättre under helgen, enda tills igår söndag då halsen återigen började jävlas. Så ikväll är jag sjukskriven igen :P Två karensdagar på en vecka, tur det inte händer ofta iallafall! Inte det bästa för ekonomin liksom -men vad gör man?

Min aptit är väl inte den bästa heller, hungrig är jag men inte är jag sugen på nånting rakt..
Joe köpte dock sallad från självplocken åt mig, lite vitaminer kanske hjälper mig på traven!
Nu är det ju kväll igen så är väl snart dags att lägga sig igen också.

Tråk! Tråk! TRÅK!

Skriver kanske nåt roligare senare ;)

2 kommentarer:

  1. Åhh, vad tråkigt att vara sjuk så länge :( hoppas du blir bättre snart! Många krya-på-dig kramar :)

    SvaraRadera