onsdag 23 november 2011

I've got a sore throat..

...helvete va tväront ja fick i halsen nu då! Bah på två röda liksom? Hade ont innan också såklart men efter jag tog andra dosen hostmedicin/nässpray/strepsils för idag brände det till na jaevulsk..

Typiskt mig att ha övertro på mig själv och inbilla mig att jag orkar med mer än vad jag egentligen gör när jag är sjuk..
Gick iallafall och jobbade 7-13.30 idag, var inte så drygt att kliva upp imorse (nåja, inte drygare än vanligt iallafall) och jag mådde faktiskt rätt bra på jobbet..men jag borde nog tagit en powernap när jag kom hem för nu är jag så jäkla trött. Måste nog göra det nu iallafall. Jag som tänkte laga mat och baka med Joe! Och mina päron ska komma hit på fika var det tänkt..och det lovade jag typ en halvtimme innan jag blev såhär ;) kulig kropp man har! Det kan vända fort tydligen, men en powernap på det här så kanske jag kan va som folk iallafall ;) det är ju bara morsan och farsan som tur är :)

Puss.

2 kommentarer: