fredag 2 december 2011

Fredagkväll/Jobb

Ikväll ska jag jobba igen. 3 sjukdagar denna vecka och jag har inte vart på jobbet överhuvudtaget sen i torsdagskväll förra veckan! Har knappt vart utanför lägenheten sen i söndags, har inte tränat på år och dar och inte ens tagit en liten promenad på 2 veckor! Natten tisdag till onsdag låg jag sömnlös till 6.30 på morgonen då jag äntligen fick sova! Igår -på min lediga dag- kände jag mig så gott som frisk och tänkte att jag nog skulle må bra av en liten promm, men såklart var det skitväder. Typiskt att det regnar och blåser spiken ute när jag för första gången på flera veckor ska komma ut och få lite frisk luft i lungorna..

Idag blev det heller ingen promenad eftersom jag sov åt helvete för länge, fick tvinga mig upp, men hade jag låtit bli att ställa uret hade jag nog fortfarande sovit gott..

Dessutom vaknade jag med halsont IGEN!!!!! Tog en hutt hostmedicin och somnade om ett par timmar, nu känns det okej. Kväll idag, 7-17 imorgon och kväll på söndag borde jag väl palla iallafall tycker jag...

På återseende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar