onsdag 16 november 2011

Bra dag..

Hoj!
Ikväll har jag och Malinkan ätit rotmos och fläskkorv (man måste ju passa på när gubbarna är borta eftersom dom inte äter det) och betat av hela tv-tablån ungefär :) nåja, det lilla som är värt å se iallafall..

Dagen började iallafall med ett sömndrucket uppvaknande, hade nog antagligen legat halvdöd en bit in på eftermiddan om det inte vore för att jag hade tid på Ödlan&Brorsan klockan 9 (ett medvetet val för att kliva upp i tid) imorse! Blev brunett igen och lät lite sletna testar falla till golvet, köpte även färgbevarande shampo, balsam, inpackning och en hårlotion (!!) för bästa omsorg av lejonmanen ;) Dyröres, it is. Men fick ett goodie-goodie 2 for 1 price på dom iallafall och en fin låda också :)

Efter det mötte jag upp Jojje och Malinkan för en lunchdejt på stan, Waynes fick det bli idag och jag tog deras sketagoa pastagratäng med tacoköttfärs! Efter det drack jag kaffe och delade en devilscake med syrran. Intresseklubben antecknar va..?

Som om det inte vore nog har jag druckit 100 koppar kaffe till idag och ätit upp alla pepparkakor för Jon och Malin, tyyyyp..

Men nu ska jag slockna i ett par timmar i hopp om att vakna piggelin imorgonbitti..

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar