torsdag 3 november 2011

Autumn..

Arbete 7-16, middag -som var klar lagomt till att jag klev innanför dörrn- i form av spagetti och köttfärssås, spinning mellan 18 och 19 -som gick sisådär- och därefter åkte vi förbi Kvantum och köpte med en saffranslängd och julmust och for hem till mina päron och bjö' på :) En helt okej onsdag faktiskt..

Frrresten!! Fotosafarin jag pratade om, den blev faktiskt av! För så längesen som en månad tillbaka till och med! Shiit..Oktober måste ha gått FORT även fast det inte kändes så...





Bilderna är tagna av lilla jag, med Joes systemkamera, NIKON D5000. Blir verkligen grymt bra bilder med den! Är väl dock inte så haj på inställningarna alla gånger, så det blev en hel del suddiga bilder också. Men jag ska lära mig mer hade jag tänkt ;)

Hösten e branå vacker ändå! <3 Men nu står snart träden nakna...Vi går ju mot vintertider, sakta men säkert. Huga.


Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar