tisdag 1 november 2011

Vintertid

Igår var en lugn dag, såsom en söndag gärna får va tycker jag. Satt mest i soffan och vid datorn känns det som, med ett lätt dunkande huvud och en trötthet som hette duga. Men inte bakis, nä-äråå.
Stackars Älskling fick däremot lov att vara på stationen redan 11.30 medans jag låg och sov till ett...
Så det var katten och jag som fick hänga, och han verkade va lika slut på som jag. Sympatibakis?

När kvällen kom styrde jag min kosa in mot stan för att 1; möta upp Joe för en dejt på Sibylla, 2; få mig lite motion denna söndag iallafall då jag bara suttit hemma och degat och inte orkat mig iväg till spinningen ;) Blev en jävligt seeen middag vid halv tio på kvällen, men Joe slutade ju så sent som nio så. Var riktigt mysigt iallafall :)

Efter en riktig kick-ass helg var jag ikväll tillbaka på jobbet, som faktiskt gick som en dans också. Imorrn har jag veckans POOL-pass och då blir det kväll igen. Men det gör ju inget för jag har ju bara 3 kvällar till den här veckan.........


Well, well, well... skönt med sovmorgon iallafall ;)

Joe tog den här bilden för två helger sen, med vy från vardagsrummet. Det var en så fin rosa himmel den lördagkvällen. Men nu är det betydligt mörkare vid den tiden på dygnet. Och ännu mörkare blir det....


Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar