tisdag 1 november 2011

Lite smått less..

Usch, fy och blä.

Jag fattar verkligen noll och ingenting av bloggdesign, koder, mallar och allt vafan det heter...
Men jag försöker lära mig. Men nu så får det banne mej se ut såhär tillsvidare -nu ryms det åtminstone lite större bilder i inläggen utan att dom sticker utanför och täcker för länkarna i sidan. Enda sättet jag lyckades med det var dock genom att flytta sidelementen till vänster om blogg-inläggen. Stör mig också på att jag inte på nåt sätt kan få rubrikjäveln att hamna i mitten, ovanför inläggen, utan den ligger där den ligger tydligen.

Om jag får Photoshop installerat nångång ska jag göra en egen header hade jag tänkt. Hoppas det är hyffsat enkelt att få till det iallafall...fast det känns som om det skulle va klurigt. Och så ska jag fixa en profilbeskrivning också!

Jag vill också ha en snygg blogg. Om nån är bra på det här och vill hjälpa så var inte rädd å säg till ;)

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar