lördag 19 november 2011

Pusspåeer!

Hihi. Ikväll har vi ätit med stil framför televisionen ;) matgruppen i vardagsrummet kommer sig väl till pass för annat än bara fler middagsgäster minsann :P

Fläskkotlett, sånadär "potatissnurror" och tzatziki, sallad och vitlöksbröd stod det på menyn idag. Till efterrätt blev det mandelkorg med vaniljglass och varm hjortronsylt. Det tackar vi Joe för! Duktig som få är den karln måste ja säga! Jag är lyckligt lottad, I guess! ;)

Förövrigt så har vi käkat chips och kikat på Idol. Måste säga att jag verkligen fick upp ögonen för MOLLY ikväll! Ingen nyhet av de facto att hon är fantastiskt duktig på att sjunga och ikväll briljerade hon med båda låtarna. Först tolkade hon Jessie J's låt "Mama knows best" när Jessie frikkin' herself satt i logen (!!) och såg allt på plats och därefter gjorde hon även en megagrym performance med Beyonces powerballad "Listen". Taket lyfte, jag dog av att höra hur fantastisk hon var -juryn och publiken likaså! Bagge trodde han var i Globen redan...Världens jävla röst och tjejen är endast 16 små år!!! Galet ju..galet imponerande :) jag tror hon kommer att gå hela vägen fram och kamma hem hela skiten faktiskt..

Welliwell, en dålig dag blev en bra dag tillslut. Det kunde man ju aldrig tro. Men men, nu ska jag tugga tandborste och gå och knyta mig. Gonatt!

Kvällens krubb.

2 kommentarer: