onsdag 21 september 2011

WE ARE THE ARK

  Fredagen 16/9 2011

Så kom den där dagen, dagen då ni slutligen ställde Er där på scenen, för att en gång för alla avfyra det som skulle bli ert sista gig någonsin. Efter 20 år tillsammans och allt vad det innebar, slungades er musik ut som radiovågor i rymden och ett fullsatt Gröna Lund stängde igen dörrarna till världen utanför, ja 15 000 människor var Vi där med Er denna kväll  för att ta farväl en sista gång och dela denna enorma glädje och sorg med er.

Ett storslaget avslut, The Ark.

Jag har inget att tillägga. Jag behöver inte säga nåt, för ord är överflödiga. Det dök upp vissa omständigheter denna helg men dom är irrelevanta nu, dom betyder ingenting. Jag är bara så in i helvete glad  över att jag var med där på Gröna Lund fredagen 16 september 2011 :') Ja, jag var där, Vi var där. Det är allt som betyder nåt <3










The Ark 1991-2011 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar