lördag 24 september 2011

Last Friday Night

Dag 3 av 4, check! Helgerna går alltid så fort, till och med när man jobbar...

På måndag har jag alltså en ledig dag och då blir det sovmorgon och en ansiktsbehandling på det! Inser att September har gått jäkligt fort, bokade tiden för en månad sen men det känns som nyss typ!

Hursom, igår hade vi en trevlig kväll! -Vilket resulterade att jag sov till halvtvå idag!

Lotta och Jocke bjöd på Tacos i deras lya :) efter det blev det en komedi, följt av ett glas vin..sen drog jag, Anna, Lotta och Kim in till stan för lite kroghäng på Oleary's. Där gick timmarna fort, glasen och flaskorna dracks ur och vi surrade som bara tjejer kan! Vid 2 körde Kim oss vidare till Max drive in för lite nattkrubb; chilicheese, mozzarella sticks och cheddar-dip för mig, såklart! ;) en mycket trevlig kväll blev det iallafall, kul med spontan utgång också!


Nu är det sängen som gäller -verkar äntligen som att grannarna slutat spela och tagit sitt pack och dragit nu..
Katten sover redan och jag ska joina, behöver bara en dusch innan känner jag..

G'natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar