tisdag 27 september 2011

Sjusovar'n

Fastnade framför Breaking News ikväll istället för att göra en massa andra saker...Kanske inte såå nödvändigt att se (?) men ack så roligt! Haha


Försovde mig imorse -ganska jävla rejält också..! Hade ju tid hos Anci på Bellamani kl 10.30. Vaknade 10...Daaamn, liksom! När både bil och Joe var borta, cykeln är stulen och jag verkligen inte hade tid att kolla upp bussar vare bah ett å göra; gå! Kom försent med 'bara' 8 minuter dock. Och jag hann till och med en filtallrik innan (Att hoppa över frukost funkar bara inte för mig alltså, mår illa då) jag stack också. Så fick minst 12 timmar sömn inatt, men som om det inte räckte sov jag ca 3 timmar till när jag hem från stan idag (?!) OCKSÅ! Va e felet..?

Men, men -man kunde ju haft en sämre start såhär på måndan'! Portömning på salong är ju lite dyrt förvisso men det blir ju ett fint resultat efteråt också! Lyxigt och uppfriskande, och det gillar ju jag.

Blev även spinning och matlagning samt bakning här på kvällskvisten -spagetti och köttfärsås och en sockerkaka -mums!

Nä hörrni nu säger jag tack för idag..

Pusshej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar