tisdag 13 september 2011

En regnig höstdag + lite vardagslyx

Men vilket dyngväder...!! Gick ut och blev genomdränkt på två röda imorse. Fyyyfan. Som typ alltid när det regnar så började jag tänka på all gående hemtjänst personal som jobbar en sånhär dag, hur kul har dom det egentligen??

Och själv svär man över att man är utan körkort och måste stå ute i spöregn i väntan på bussen -som tack och lov finns!

Ännu ett skäl till att plugga..

Hittills idag har jag hunnit med en en snabb veva in till stan och hem igen på precis 2 timmar! Har fått fransar+bryn färgade och plockade hos Anci på Bellamani :) använde presentkortet jag fick av Joe i födelsedagspresent ;) ha ha har inte haft möjlighet att utnyttja det förrän nu..


Om 1,5 timme ska jag in till stan igen å möta upp Malinkan för en sen lunch också. Men först gett ja ringe arbetet å höra om dom vet vars jag ska poola imorrn, ta en varmdusch och torra kläder, packa träningsväskan, röja bort lite här i läggan samt slå en signal till tandis..Mycket såhär på en tisdag ;)

Pussheeej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar