tisdag 13 september 2011

Slapp dag, check!

Vart en lite knepig dag idag. 06.50 ringde klockan imorse och tvingade mig upp ur sängen för att tvätta kl 7..Skitbra! Vanligtvis snoozar jag ju bort hela morgonen annars..

Men när man måste boka tvättstugan på begränsade tider är man ju illa tvungen att passa dom också..sagt å gjort.

Klockan 9 la jag mig på soffan för att läsa.

Somnade.

Vaknade.... halv två!!?!!?
Vafan liksom?? Klart skönaste (å längsta!!) napen på länge iallafall, om det nu ska va till nån tröst.....

Sen kollade jag på sånadär typiska eftermiddags program som dagligen går på femman nån timme eller två..

Sen middag, gymmet, fika med familjen på Humlevägen. Idol-mys med Joes gudomliga fillimpa.

Har även pratat på telen med min fina Emelie i ett par timmar ikväll. Tack för att du lyssnar på allt mitt surr vännen ;)

Bra att jag har en dag ledigt till imorrn också. Har ju vart en riktigt slapp dag (förutom träningen då) idag så. Men för å va ärlig är det ju ganska skönt också.

1 kommentar:

  1. Det var mycket trevligt att prata med dig! Men som vanligt rinner tiden iväg alltför fort ;)
    Tack själv du fina! <3

    SvaraRadera