torsdag 8 september 2011

Minisvit

Haha mitt löfte om tidig sänggång ikväll gick åt pipsvängen tror jag bestämt..

Hursomhaver; väldigt snart bär det av till Stockholm, närmare bestämt om en vecka! Och här ska vi bo; i en minisvit -jag, min älskling och syster Malin! :) Dom andra rummen var också sjukt fina, men Joe fick en sånhär till ett bra erbjudande säger han! En skitkul överraskning också tycker jag! :)

Adlon hotel ligger bara ett stenkast från Sergels torg och sovrummet är ett runt tornrum, med många fönster och högt i tak, takkrona och parkettgolv :D Såå fiiiint! Tror ni ja gillart eller?!?!?!

Btw, så jobbar jag endast 2 dagar till veckan också, STEAK SAUCE!



So long, ska ta en Ipren mot skallebang nu och sova. G'natt!

1 kommentar:

  1. Va fint der ser ut! Hoppas ni får en bra helg i huvudstaden :) Kram!

    SvaraRadera