tisdag 27 september 2011

Morrn' Morrn'!

En sån vacker höstdag! Sol, blå himmel och fina färger på träden -ja gillart! Precis SÅ vill jag ha hösten. Skönt att slippa regn och rusk idag också känner jag, dock verkar det blåsa och graderna ligger bara strax ovanför tiostrecket. Men idag blir det LÄTT en promenad/jogging-runda iallafall! Ska strax bege mig, har ju laddat med sovmorgon (låg sömnlös länge inatt, konstigt då?!) och brakfrukost för nån timme sen så jag borde ju vara fit for fight nurå..





  
Känner att det nästan är ett måste att gå ut på foto-safari nån dag och föreviga hösten på bilder, när ska jag ta mig tid till det då tro?

Får väl se om jag hinner med nåt annat vettigt på hemmaplan idag också innan jag ska iväg till jobbet och natta pensionärer..

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar