fredag 16 september 2011

Produktiv torsdag

Idag hörrni har det hänt grejer för fröken Edlund!!!

Imorse kl 07.45 var jag hos tandis på vanlig kontroll, sen åkte vi hem igen och gick runt Höglandssjön..åtminstone del som inte var översvämmad!!! Ett bevis på att det har regnat för mycket på sistone tycker jag! Hursom, efter promenaden slängde Joe ihop en sallad till lunch. På eftermiddagen hade jag bokat ett klipp hos min favoritfrisör sådär i sista minuten..kände att det var rent ut sagt nödvändigt nu! Tänk att det alltid ska behöva gå så långt innan man inser det ;) känns som vanligt helt fantastiskt att ha dumpat en massa sletna testar..
Sen drog jag en snabb-snabb sväng på stan och inhandlade fingervantar nu lagomt till att höstluften börjat bita i en..sen har jag även jobbat kvällen. Och efter det min såkallade freschin'up..hårtvätt, inpackning, rakat ben, ansiktsmask..you name it. Sitter nu med fötterna i ett fotbad skönt -men NÄ vet ni det är verkligen inte min grej att fila och jävlas med fossingarna kan jag säga..nästa gång anlitar jag en fotvårdare!

Denna vecka gick inte riktigt som planerat. Är föga förvånad.. ;P

Men gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar