måndag 2 januari 2012

Ut med det gamla och in med det nya..

Ja då var året 2 0 1 2 kommet då! 

Och som vanligt känns det ovant med ett nytt år och det lär skrivas fel datum ett antal gånger innan det faller sig på plats i mitt huvud iallafall...

Ett Jul och ett Nyårs-kollage ska upp här inom snaraste framtiden och jag filar även på en Årskrönika á 2011...Inte det lättaste då jag vill få en bra layout på't! Kan nog eventuellt bli flera inlägg så jag kan dryga ut på skiten så mycket jag vill ;) Så det kan ni vänta er!!


Älskar -som sagt förr- systemkameran för att man får så fantastisk bra kvalla på bilderna med den. Och även när man inte lyckas alls kan man få såhär fina konstverk. Vettefan vad övre bilden ska föreställa men kallar den för Man in the light och den nedre för Övik's on fire.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar