onsdag 11 januari 2012

Frisörbesök och lunch på stan..

HEMMA efter några timmar i stan! -Så skönt!- Har äntligen fått håret klippt och färgat på Ödlan&Brorsan, så nu är färgen tillbaka och frippan är justerad igen!
M gjorde ett bra jobb som alltid :)

Mötte även upp Joe för lunchdejt på Waynes <3 Blev favoritpastan för min del och Joe tog en toast med kyckling och cashewröra som också e aaasgo.


Apropå krubb blev det pannkaksfrulle för mig idag! Stekigt! ;) ställde mig dock inte vid spisen det första jag gjorde imorse om ni nu tror jag var så ambitiös, (haha!) nää Joe slängde ihop dom igår då jag jobba såatteh...Men en lyxig frukost varne' ju iaf ;)

Och JA, jag är medveten om att jag skriver mycket om mat ;) jag gillar ju mat..vad jobbigt å inte gilla det förresten?! Kan inte va så speciellt roligt att äta då egentligen..... 

OCH egentligen skulle jag ha knatat på stan lite till men jag bad Joe att köra hem mig innan han gick tillbaka till plugget eftersom jag var så jävla trött. Så nu tänker jag ta en efterlängtad lur på soffan! Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar