måndag 9 januari 2012

Gårkvällen

Igår blev det trerätters ute, förkrök hemma till Gladiatorerna (!!) och kroghäng på Oleary's.

Inte för att vi hade nå speciellt att fira, men vafan, fatta hur billigt det är med 3 rätter för typ 200 spänn egentligen?!

V a l u t a   f ö r  p e n g a r n a !  Talar givetvis om Matkompaniet..
Ute var det jääävulskt me folk, en salig blandning av gamla och unga x) bonnepuben 2,0 ...No offense ;) mitt manliga sällskap tröttnade dock fort på klämkäcka 55-åriga tanter med Modo-tröjor och jag i min tur på överförfriskade gubbar som som tror dom är det sexigaste som gått i ett par skor ungefär...Inte för att jag råkade ut för nåt men det är ju svårt att inte märka av dom om man säger så ;)

Bäst var kanske knäppisen på Sibylla. HAHA! Stackars personal som får sånadär puckon till "kunder"..

Nämen så mycket roligare än såhär går väl det inte att ha i Övik en lördagkväll tror jag ;) Får tacka Joe och John för en bra kväll..

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar