lördag 21 januari 2012

Here I go again..

Whitesnake, en bra låt äre!


Fredagen har passerat och en lång sådan blev det, vart uppe sen tidiga ottan (06.30) så nu lutar det väldigt mycket mot sänggång. Var till vårdcentralen imorse nämligen. En sak kan jag säga och det är att jag är jäkligt glad över att ha bytt till Human Resurs i Gullänget, än så länge är jag bara nöjd med bemötandet från personalen där :) Fick en trevlig läkare som lyssnade väl på mig och en sjuksköterska som var så omtänksam och gullig så! Hoppas jag får samma goda vård och hjälp i fortsättningen. Och det tror jag. Plötsligt känns det så mycket lättare med allt detta och det är guld värt.


Haha nu låter det ungefär som att jag skulle vara sjuk på nåt vis, vilket jag INTE är. Inte mer än vanligt iallafall, haha! ;P  Men jag har alltid gruvat mig för att ta kontakt då jag gått runt och haft besvär förut. Varför vet jag inte egentligen men nu känns det iallafall betydligt bättre så det är ju bra.

Ikväll var det examensfirande på Bergsgatan som gällde, vi har grattat vår vän Lisa som numera kan titulera sig som Socionom :) Där bjöds det på en deliciös buffé och kaffe med himmelskt goda tårtor :)´ och trevligt sällskap såklart! 3,5 år sedan känns som igår, dom växer upp så fort ;)


Förövrigt har jag knåpat vidare på mina 'kollage' idag..Julafton del 1 av 2 är färdigt, 2 är på god väg men Nyårskollaget är inte påbörjat ännu. Tycker det är skitkul iallafall ;) Det tar dock längre tid än vad man tror att sätta ihop och anpassa storlek och allt förbannat. Vill ju att det ska bli snyggt jöh! Enkelt men stiligt liksom. Postar alla tre då det blir klart iallafall...

Nu har jag surrat färdigt för en stund ;) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar