onsdag 14 december 2011

Klappjakten har börjat..

JA! Idag har vi äntligen tagit oss i skinnet och köpt dom första klapparna!

-Yippie-kay-yay-yippie-yippie-yay!-

Tio dar kvar till julafton och inte en dag för tidigt! Vissa envisas med att vänta till den 23e -men handen på hjärtat- hur kul är det att kuta på stan i febril julklappspanik egentligen? ;) Haha, själv är jag föga road och less på sånt. Men torde väl inte bli sista gången för det :] Min sjukt dåliga fantasi sabbar det rätt bra kan jag säga. Men i år vet jag på ett ungefär -tror jag- och det är ju ett litet framsteg iallafall..

Svammel svammel..

Idag gjorde jag dessutom comeback på Energihuset! 3,5 veckas frånvaro is a way to long! Man blir ju slapp och lat :/ Gick rätt bra ändå och förhoppningsvis känner jag mig i hyffsad form snart igen..Hoppas jag slipper skallebang nästa gång bara!

Förutom det och julklapps inköpen blev det en sub på Subway med Joe och syster M. Kollade även på en lägga men tron't de bli nåt. Känslan var inte riktigt hundra...men jag är ju så kräsen på planlösning också. Dessutom undrar jag verkligen om man får det man betalar för också ibland? Är ju lite sådär med hyresrätter. Men det gamla paret som bodde där var trevliga och gulliga iallafall, en söt katt hade dom också :)

Efter träningen åkte vi för å titta in hos Thom och Helena en snabbis tänkte vi...Slutade med att vi var där 2 timmar ;) Men har man trevligt är det svårt att slita sig, så äre bah! Vi drack glögg, åt pepparkakor, surrade och kollade på gamla bilder :) Mysigt.

NU ska vi sätta tänderna i årets första julskinka! Det blir såklart en tunnbrö'smörgås med en skinkbit och senap på! Eller äppelmos om man så vill, Joe kör på det men jag ska helt klart ha senap för det är så jävla gott!

Så nu vet ni det ;) Måste ju fasen bli bättre på det här hörrni! Nä, nu blir det skinkmackan och självfallet ett avsnitt Chuck innan sänggång...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar