lördag 17 december 2011

Sherlock Holmes

Ikväll har vi -Jag, Joe, Malin och Jon- vart på Palladium och sett Sherlock Holmes 2 :) Igår såg vi även ettan eftersom jag och Joe inte har sett den tidigare..

..å ja rådiggar dom! Både spänning och gott om humor ingår, Robert Downey Jr är ju klockren i huvudrollen som den excentriske och sarkastiske mästerdetektiven Sherlock Holmes! -Haha!- Han och hans 'partner-in-crime' Dr John Watson (spelad av Jude Law) är som dag och natt -men ändå ett awesome team och gör det hela riktigt underhållande! Kul att svenska Noomi Rapace gör sin första amerikanska roll och att världskarriären börjar ta fart för henne också :)

Dessa filmer vill jag verkligen rekommendera! Bra tips Malin och Jon, hehe!



~

Förövrigt har dagen, som nämnt tidigare, bjudit på ett arbetspass och efter det åkte jag och papsen till Farmor och hälsade på ett par timmar. Sen kom jag hem och somnade på soffan och drömde en massa galet (drömmar är ju fan inte logiska för fem öre :D) innan Malin och Jon kom hit och gjorde lite hembakt pizza te midda' i la vä' oss..

Bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar