fredag 23 december 2011

Step into Christmas

Hähä! Nog märks det att det är 'Dan före dopparedan' alltid. Behövde inte trängas på gymmet iallafall, men HELT folktomt var det ju faktiskt inte ;) Känns bra att ha fått röra på sig lite såhär innan jul iallafall, torde väl inte bli mycket av det dom kommande dagarna så :P En timme på löpbandet, varvat med jogging,spring och gång..Sen hängde vi lite bland vikterna ett tag och jag hittade en coreboll att fördriva tiden med..Sen vart vi less, åkte hem för att avsluta julbaket. Fast jag hamnade vid paketinslagningen visst...

Saffransrulltårta, fudge med kaffe och marsmallows och knäck. Dom två förstnämnda är redan gjorda, men jag tänkte supporta Jojje med knäcken nu faktiskt -tro't eller ej!! :P

Tänk att det redan är julafton imorrn hörrni! Gör mitt bästa för att försöka insupa lite julstämning, lyssnar på julmusik å sådär. Men jag saknar riktigt feeet snö och knarr under fötterna när man går. -Kan knappt fatta att jag säger det!- Men slaskväder e inge kul ju! Nåja, det är ju vitt på marken iallafall :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar