fredag 30 december 2011

Mys i mellandagarna..

HEJ!

Jag har myst på som bara sjutton nu i mellandagarna! Men nu ä ja tebax ;) Tänkte berätta vad ja haft i görningen för er aah...

På juldagen blev det utgång för hela slanten och förkrök på hos vännerna på Bergsgatan! Träffade en hög goa människor och hade en riktigt trevlig kväll. Bra drag ute och mycket folk också förstås. Måndan kom och jag var som i ett töcken hele daaan. Trött och risig, mindre mysigt såklart.

På tisdagkvällen bjöd svärmor in familjen Rönnlund på tacos och vi körde även den så kallade "Julklappsleken"...Jag fick 2 lotter i mitt paket, tyvärr utan vinst på men vaafan ;) 
På onsdan blev det ännu mer julmys hemma på Humlevägen. Soffhäng och surr. Knatade även till Statoil (å sista halvan blev det plötsligt snöstorm tror jag?!)  för att hälsa på min Joe och drog tydligen på mig en förkylning på vägen...Eller mjaa, den bröt ut på riktigt kanske man ska säga? Igen.

Igår åkte vi till Själevad och hälsade på kusin Lotta, hennes Tord och barnen deras :) Det var kul att träffa dom och mysigt att få va tillbaka i Farmor&Farfars gamla hus. Där som man har så många fina minnen från ❤ Måste göras oftare, helt klart..

På kvällen blev det ännu lite mer kvalitetstid i huset hos mor och far..Vill vara där så mycket som möjligt nu när dom fått det sålt och snart flyttar ut :'(

Idag mötte jag upp min vän Marina på UH för en fika och lite surr :) Hon skämde bort mig med en påse hemmagjord choklad -gullgumman!- och så åt jag en smarrig Köttbulle och Rödbetssallad-macka och mös bland Mellandagsreans fikasugna offer ;) Sweet!

Förövrigt har jag även jobbat, än fast det inte låter så ;) Själva julhelgen var jag dock helledig, vilket var grymt skönt..

Min jul var förresten underbar! Bilder från julafton (och på lite klappar kanske) ska jag lägga upp så snart som möjligt tänkte jag...Denna vecka har jag haft så mycket annat för mig och när jag inte gjort nå speciellt har jag vart för trött istället..

Här har ni ett kollage med random bilder från veckan! Enkelt gjort med en app på iPhone, så jämarns behändigt asså :)

På återseende... Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar