lördag 20 augusti 2011

Lite nytt till hemmet..

Fyyyfasen va skönt med helg...Eller vad säger ni andra??

Kom hem för en stund sen, har vart ute på en shoppingsväng såhär på lördan. Det resulterade i två nya kuddar från BOOM bland annat, i svart plyschaktigt tyg med silvriga pärlbroderier på :) Betydligt snyggare än vad kamerablixten visar här tycker jag dock. Men tänkte även addera med fler kuddar i soffan, funderar på om man ska satsa på nåt grått och enkelt eller om man ska köra på kanske offwhite och mörklila?? Viktiga grejer såhär nu när hösten faller på...


Igår köpte vi även detta tidningsställ på Coop av alla ställen! Ibland kan man verkligen finna guldklimpar på dom vanliga mataffärerna, precis som när jag fann toaborste-behållaren och min fina adventsljustake :P hahah eeh ja, himla bra är det iallafall att den sitter på väggen istället för att den står ivägen på golvet i vårt lillkök..

Nåja, kul att få inreda så det blir lite mer trivsamt iallafall. Nu är jag faktiskt rätt trött om jag ska va ärlig, skulle lätt kunna somna här på soffan känner jag! Kan det va vädret kanske? Jag och min kropp är verkligen ett ständigt mysterium...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar