tisdag 2 augusti 2011

Inner strength

Kickstartade morgonen med en gröttallrik och ett pass på E-huset! Dagens träning blev 45 minuter Inner Strength, SÅ skönt och SÅ jobbigt!

Älskar kombinationen av balans,smidighet,kondition, styrka och lite kordination på det! Skonsamt men effektivt! Det bästa är att man bara behöver sin egen kropp och en pinne till hjälp. Ju fler pass man kör desto mer orkar man ta i också såklart, och jag som inte vart på ett enda sånthär pass i sommar tyckte förstås det var jävligt tufft idag!

Minns första gången jag provade på den här träningsformen, dom första minutrarna trodde jag inte att det skulle ge nåt alls men ack så fel jag hade! Roligt är det också, ett hett tips till er som gillar att träna utan en massa redskap men ändå vill få ett bra resultat!


Jepp jag gillart som ni märker ;) Efter passet åkte vi hem och gick ut på en promm runt sjön, vill lägga fokus på fettförbränningen nu känner jag. Behöver det..

Nänä nu ska vi bege oss mot affärn, ska inhandla nåt present-aktigt åt mor och far! Farsan fyller år idag, morsan imorgon. Skiljer precis ett år och en dag på dom, litte roligt sådär..Blir nog en korv med bröd till mig själv också <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar