lördag 27 augusti 2011

Kvällat

Är färdigjobbad för denna lördagsafton och sitter nu hemma i köket och tar igen mig :)

Har även fått i mig lite Havregurt så man slipper gå å lägga sig/vakna upp hungrig inatt..kan verkligen inte sova på fastande mage, hell no..


Havregurt är inte en yoghurt, men kan användas på samma sätt. Skillnaden är att den är gjord av havre...

Tyckte att jag kunde ge den en chans då min mage är som den är plus att det är väldigt nyttigt med havre, hjärtats bästa vän and so on :) nackdelen är väl att den är en aningens för dyr, liksom de mesta på allergihyllan..rätt god också, först tyckte jag den bara smakade havre men nu har jag vant mig och jag är inte så kräsen med sånt heller för den delen, speciellt då jag vet att det gör gott för hälsan..att må bra tackar jag inte nej till!

Nemen en dusch på det här och sen ska jag krypa ner i bädden med teorin och läsa mig trött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar