fredag 26 augusti 2011

It's Friday, I'm in love!

Blev ett besök hos farmor idag som sagt :) Kameran fick hänga med så jag passar på att bjuppa på lite bilder...




De va nice! Surr och fika är ju alltid trevligt :) Dessutom tillät vädret oss att sitta på balkongen/verandan (!!) då det var både runt 20 grader i luften och ingen nederbörd :D King ju!

Efter bar det av till stan för mig och Joe, jag skulle kika på lite skor...Intersport har ju extrapris på Easy Tone just nu, men 38,5:orna råffade nån annan tjej åt sig mitt framför nosen på  mig visade det sig sen...

Tänk att kvinnor blir som gaaaalna av reklamer som typ DEN HÄR?! Var både tanter och unga bruds som trängdes vid bordet med dessa skor ;) Som om man skulle få fast rumpa enbart av ett par skor...Säkert en fin hjälp på vägen men dom åstadkommer ju knappast några mirakel..Men det är väl en del av "Den kvinnliga sjukdomen" som jag brukar kalla det; att vara snygg, duktig och ambitiös...You name it.


Missförstå mig inte nu, jag är absolut INTE bättre själv! Men när man faktiskt tänker på hur vi kvinnor beter oss så kan jag nästan tycka det är lite komiskt..-och ibland lite tragiskt, som med alla extrema plastikoperationer and stuff. Dock är detta enbart komiskt ;)


Och ikväll har jag och Joe ätit på Sibylla - och jag är verkligen inget hemmafru-material! Men jag är jävligt bra för det ändå! :D



BTW så vill jag fortfarande ha ett par sånadär skor....

1 kommentar: